3. helmikuuta 2014

Finally

Aahh 4 viikon piina on nyt ohi ja täys lepo loppunut! Olin kyllä jo melko kyllästynyt siihen että ei voi mitään tehdä. Olen siis nyt neljän viikon aja ollut harrastamatta yhtään mitään liikuntaa, koska mun selässä todettiin joulun jälkeen rasitusmurtuma. Perjantaina olin kuitenkin lääkärissä, jossa sain tietää, että selkä oli alkanut parantumaan hyvin ja saisin alottaa fyssarilla käymisen eli vammakohtaa vahvistavien lihasten treenaamisen.
           Tänään kävin sitten Helsingissä fyssarilla ja katsottiin siellä semmoisia liikkeitä, jotka olisivat hyviä tätä murtumaa ympäröiville lihaksille, ja ehkäisisivät mahdollisia uusia loukkaantumisia. Näitä pitäisi alkaa tekemään nyt 6 kertaa viikossa + polkee kuntopyörällä, eli vapaa aika on nyt aika lailla ohi. Alan varmaan käymään tekemässä noi liikkeet aina treeneissä, että näkee taas kavereita, koska yksin on aika tylsä treenata mitään.
           Pääsin tänään testaamaan mun uusia lenkkareita ekaa kertaa, ja ne tuntu tosi hyviltä. Enhän mä nyt tietenkää juoksemaan päässyt, mutta vähän jaloitteleen.
           Kun nyt ajattelee niin kyllähän toi 4 viikkoa aika nopeesti meni. Mä oon valitettavasti aika tottunut lepäileen kun on ollut niin monia vammoja. :(  Ehdin ainakin näkeen kavereita enemmän ja hoitaan kouluhommat kunnolla!
           Toivotaan että selän paraneminen jatkuis hyvin eikä ainakaan takapakkia tulisi! 
   
                                

6 kommenttia:

  1. Oon onnellinen sun puolestas! Paitsi nyt ku alat treenaa nii meet salee viel pahemmin mun ohi ku on menny niin surkeesti xdd mut jeaaah! :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaa katotaa nyt xd Kyll sulki koht alkaa taas sujuu!!!

      Poista
  2. oi sulla on kiva blogi ! :) ja kivaa lukee yleisurheilijan blogia, kun iteki harrastan sitä ! :)

    luna--still--loving.blogspot.be

    VastaaPoista
  3. millä kameralla kuvaat ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi urheilukuvat on otettu järkkärillä, mut muut oon ottanu ihan ipadilla. :)

      Poista